Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Siostrowe frenche.


Wczoraj byłam u siostry ciotecznej zrobić jej pazurki. Na szczęście wszystko działo się na jej produktach, bo gdybym ja miała wszystkie swoje przynieść potrzebowałabym auta. :)

Pazurki na formie z przedłużonym akrylowym łożem i białym frenchem. Cyrkonie Swarovskiego przyklejone na klej i oblane dookoła nabłyszczaczem.




Buziaki Siostra :*

 A tu obiecany filmik jak piłuje pazurki z kwadratu w szpic. Wiem, że słaba jakość. Następnym razem postaram się o lepszą.  klik na film :D


23 komentarze:

  1. Ładny palec nam pokazałaś :P miałem głośne głośniki i jak dmuchnęłaś to aż podskoczyłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam filmik, jakie to się wydaje czasochłonne. cała ręka to chyba strasznie dużo czasu zajmuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne te frenche! :) Siostra zadowolona była?

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, nie dodałam żadnej muzyki w tle, mój błąd :)

    a co do czasochłonności to fakt, męczące, ale efekt daje.

    a siostra zadowolona na pewno :) tym bardziej ze ona tez robi tak dlugo pazurki jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no muza jakaś leciała xd ale to chyba była z radia ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. jakaś stara piosenka ;) dawno jej nie słyszałem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. stara piosenka jakaś :) dawno jej nie słyszałem

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to jest no mercy- where do you go.

    OdpowiedzUsuń
  9. a no fakt fakt :D słuchasz takiej muzyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a no fakt fakt :D słuchasz takiej muzyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ;) a jakiej muzyki słuchasz np? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co... nie wiem co chcesz ode mnie wyciągnąć i kim jestes, ale czuje, że cos tu mi nie gra... popularnej muzyki i starej... wszystkiego w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam czego wyciągać, bo nawet Cię nie znam osobiście. Spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obejrzałam filmik :) Bardzo zazdroszczę takiego pilnika :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spoko bo myslalam ze jakis kumpel mi sie psoci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ja z małopolski jestem wiec to niemożliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja Ci zazdroszczę tych umiejętności! :) Wesołych Świat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile takie cyrkonie się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
  19. ByłAś wczOraj w X-Factorze!! czemu nie pisałaś na bologu, że wzięłaś udział? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. nie brałam tam udzialu :) fakt lubie śpiewać, ale nie poszłam do x faktor :)

    OdpowiedzUsuń

http://thegirl90210.blogspot.com/